רקמנו חלומות, הגדרנו מטרות ומה עכשיו?

אוירת החג עוברת ומהר מאוד מתחלפת בשגרה מוכרת, לעיתים מאוד מעייפת. תחושת הרעננות וההתחדשות שמאפיינת רבים מאיתנו בתקופת חגי תשרי מתפוגגת, והמטרות שסימנו והחלומות שרקמנו עבור השנה החדשה עשויים להישאר מאחור. יתכן וכתבנו את הדברים על גבי נייר כדי שנוכל לחזור אליהם, אך גם אז יש סיכוי לא קטן שנשכח להסתכל בהם לאורך השנה, ואולי הפעם הבאה שנביט בכתוב, בעצמנו, יהיה בראשיתה של השנה הבאה…

המלצות ליצירת מחויבות למטרות שהגדרנו

  • סמנו לעצמכם ביומן פגישה קבועה עם עצמכם בתדירות חודשית או אחרת, פגישה אשר תוקדש לבחינת המטרות שסימנתם. בפגישה זו תבדקו את סטטוס ההתקדמות, תחשבו האם השתנה משהו בתקופה האחרונה שמשפיע על המטרות שהגדרתם, תבחנו האם המחויבות שלכם כלפי עצמכם מספיקה, או שאולי אתם זקוקים לתמיכה כלשהי ממישהו חיצוני – בן משפחה, חבר קרוב או איש מקצוע.
  • הגדירו לעצמכם פעולות קונקרטיות שאתם מתחייבים להשלים בחודש הקרוב או בפרק זמן אחר שמתאים לכם – לטובת הגשמת המטרה.
  • שתפו איש קרוב – אמרו לו שאתם רוצים לחלוק עימו את המטרות שלכם, והזמינו אותו לחלוק איתכם את המטרות שלו. דיאלוג מסוג זה עשוי להתפתח לשיחה משמעותית בה תחליטו לתמוך אחד בשני באופן הדדי לאורך השנה בהקשר של המטרות – דבר מומלץ ביותר! לאחר מכן הגדירו לעצמכם פגישות משותפות ביומן בתדירות קבועה כדי לעקוב כל אחד אחר ההתקדמות שלו, כאשר הדבר נעשה תוך דיווח לאותו אדם ושיחה בנושא.
  • בחרו אנשים שמהווים מודל עבורכם לסימון מטרות והגשמתם, וראיינו אותם – איך הם מתנהלים? מהם אומרים לעצמם? באילו כלים וטכניקות הם משתמשים כדי להמשיך להיות על המסלול לאורך השנה? בקשו מהם טיפים שיוכלו לעזור לכם לשמר את המחויבות שלכם לעצמכם לאורך כל השנה.

מחוייבים לאחרים יותר מאשר מחויבים לעצמכם?

מזמינה אתכם עם תחילתה של שנה חדשה לבחור להיות מחויבים לעצמכם, לשים את עצמכם בראש סולם העדיפויות, שכן כאשר אתם למען עצמכם אתם יכולים להיות יותר עבור אחרים, ממקום נכון יותר, לא ממקום של ויתור עצמי או קורבנות.

מרגישים שקשה לכם להיות לאורך זמן מחויבים לעצמכם? זוכרים משנים קודמות שאתם מתחילים את השנה עם מחויבות גבוהה לעצמכם, אנרגיות חיוביות ועשייה ומסיימים אותה בקול ענות חלושה? לא ברור לכם כיצד לפעול כדי לפתור בעיה שמציקה לכם או כדי להגשים מטרה שסימנתם לעצמכם?

אז לכל מי שהבטיח לעצמו שאחרי החגים הוא מפסיק לעשן, מתחיל דיאטה, מבקש מהבוס שלו העלאה בשכר, נפטר מהדחיינות המאפיינת אותו או כל דבר אחר- אמרו לעצמכם: השנה זה קורה!  וכדי שזה באמת יקרה   מומלץ להיעזר בליווי אישי – ביחד קל יותר להתקדם אל עבר מימוש רצונותיך.

מרימים עכשיו טלפון לתאום פגישת הכרות? "מחר…" אתם אומרים לעצמכם… וכשמגיע מחר: "בשבוע הבא…"

בשנה החדשה בוחרים להתניע את תהליך השינוי עוד היום, ממש ברגע זה – חייגו כבר עכשיו!   054-7299615


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden