לדמיין התחלה חדשה

"כדי להביא משהו אל חייך, דמיין שהוא כבר שם".  ריצ'ארד באך

כל מציאות חדשה מתחילה בדמיון, שכן איך נדע לייחל למשהו חדש מבלי שנוכל קודם 'לראות' אותו בעינינו, 'לשמוע' אותו באוזנינו, להרגיש אותו בגופינו, ולדעת שהוא נכון עבורנו.

דברים הקיימים במציאות שלנו, החל משולחן ועד מעבורת חלל, התחילו בדמיונם של אנשים בטרם נוצרו, כך שהיכולת שלנו לדמיין כל דבר או מצב מבוקש בחיינו, מהווה שלב ראשוני ומהותי ב'הזמנה' של אותו דבר או מצב לחיינו.

אז מהי 'ההזמנה' שלך בפתחה של שנה חדשה?

חלומות ישנים וחדשים

תקופה זו של השנה מסמלת סיומים והתחלות חדשות. אין זמן טוב יותר מכדי להיפגש עם עצמנו כדי לחלום על עתידנו ועל השנה החדשה. מומלץ לפנות זמן, לקחת דפי ניר חלקים ומכשיר כתיבה, לשבת במקום שקט, ללא הפרעות ולהתחיל לחלום ולדמיין תשובות לשאלות הבאות:  איך אראה בסיומה של שנה מוצלחת? אלו קולות אשמע בסוף השנה? מה ארגיש? מי יהיה איתי וסביבי? אלו חלומות יש לי ועדיין לא הגשמתי? האם מעז לחלום גבוה יותר? רחוק יותר?  וכל שאלה נוספת מתקבלת בברכה…

מומלץ לכתוב בצורה חופשית על גבי דפי הניר החלקים את כל מה שעולה… אפשר גם לצייר את החלום… לרקוד אותו…לנגן אותו… כל מה שעולה בדמיונכם, כל מה שנפשכם משוועת אליו.

מחלום למציאות

יש לנו חלום ויש לנו גם תמונה בדמיון, אז איך צולחים את המעבר הזה מחלום למציאות? איך מתרגמים מחשבות, רצונות ותקוות למעשים? איך מתגברים על פחדים משינויים? איך צולחים את הדרך אל עבר החלום?

לעיתים קל יותר להגיע לעתיד רצוי בעזרת ליווי מקצועי המיועד בדיוק לשם כך. בליווי מסוג זה ניתן לקבל סיוע 'בתרגום' החלומות למטרות ויעדים ולהתחיל לפעול בצורה סדורה בהתאם לתכנית מפורטת, על מנת להגשים את המטרות ולהתקרב אל עבר מימוש החלום.

דמיון מודרך ו –NLP, אימון אישי

כל אחד מהתהליכים הללו יכול לסייע לך בתרגום חלומותיך למציאות חייך.  מתחילים בניסוח מטרות וממשיכים בגיבוש צעדים המקדמים אל עבר המטרה. במקביל מזהים מכשולים, אמונות והרגלים שעשויים להסיט מן הדרך ומסירים אותם. בכל אחד מהתהליכים הללו משתמשים בכלים ובדרכים שונות על מנת לסייע לאנשים שונים להגשים את מטרותיהם.

אני רוצה להיעזר בליווי מקצועי – איזו דרך מתאימה לי יותר?

ניתן לקרוא בלינקים הבאים על כל אחד מהתהליכים ולבחור בשיטה המתאימה לך, כמו כן אפשר פשוט להתקשר אלי בכדי לשמוע עוד על התהליכים הללו ולקבל החלטה משותפת לאחר היוועצות.

אימון אישי, NLP ודמיון מודרך – תהליכים שעוזרים להגשים חלומות ומטרות. תהליכים אלו מאופיינים בכך שלכל אחד מאיתנו יש אחריות מלאה על חייו, כאשר איש המקצוע הינו מומחה בהובלת תהליכים אלו, בעזרתם מייצר מסגרת בטוחה ונעימה להתקדמות אל עבר הגשמת יעדים, מהווה שותף ותומך במסעות מרתקים שכאלו – מסע החיים שלך!

"חלומות הכרחיים לחיים".  אנאיס נין

 

 


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden