התחלות חדשות ואימון אישי

עכשו זה הזמן לעמוד במרכז במת חיינו,

להשקיע בעצמנו ובמה שברצוננו להגשים

כדי ש'אחרי החגים' ניהיה כבר 'שם בפנים.'

ראשונים בסימון מטרות

פעמים רבות יש לנו נטייה לדחות התחלות (דיאטה, ספורט, חיפוש עבודה ועוד) לאחרי… אחרי החגים… אחרי החופש הגדול… אחרי…   מזמינה אתכם הפעם לנהוג אחרת – להקדים את ההתחלה, להיות הראשונים שממש עכשיו, בראשון לספטמבר, מספר שבועות לפני ראש השנה, מגדירים מטרות אישיות לשנה החדשה. כשתגיע תקופת החגים והתקופה שאחרי החגים, אתם תהיו כבר בלב העשייה למען הגשמת מטרותיכם.

סימנתי מטרות, ומה עכשיו?

במידה ואתם יודעים מתוך הכרות עם עצמכם שאחרי הגדרת מטרות אתם מצליחים בכוחות עצמכם לנוע קדימה ולפעון למען השגתם, לא נותר לי אלא לאחל לכם מכל הלב דרך צלחה!  במידה ואתם מודעים לכך שבאופן עצמאי אתם מתקשים להביא את עצמכם לפעולה על מנת להשיג מטרה שקבעתם לעצמכם, אתם מוזמנים להיעזר בתהליך של אימון אישי.

אימון אישי

אימון אישי הינו תהליך קצר טווח יחסית, אשר נמשך כמה חודשים. האימון מתחיל מהגדרת התוצאות הרצויות בסוף תהליך האימון. תוצאות יכולות להיות בכמה תחומי חיים, לדוגמא – קריירה, בריאות וזוגיות, כמו גם התמקדות בתחום אחד, לדוגמא – צמיחה אישית. באימון אישי, כפי שאני מאמינה כי נכון לנהוג, מגדירים שני סוגים של מטרות – תוצאות תכל'ס של עשייה ופעולה, ותוצאות של הרגשה והוויה. שכן ניתן להגשים מטרה כמו שינוי במקום עבודה, אך באופן הגדרה זה, גם אם תוגשם אין זה מבטיח עדיין סיפוק, הנאה ושלווה. כשאדם מגדיר מטרות הן של עשייה והן של הוויה והרגשה, הוא מייצר בדרך זו תמונת עתיד רחבה של החיים הרצויים לו, לאחר ביצוע השינוי.

עכשיו זה הזמן לעמוד במרכז במת חייך ולהסתכל קדימה שכן…

"כשיוצאים מגיעים למקומות נפלאים"  דוקטור סוס

 

 

 

 

 

 


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden