רקע לימור לתחומים

ממנהלת משאבי אנוש למאמנת קריירה

החלק האהוב עלי ביותר מאז ומתמיד במסגרת תפקידי כמנהלת משאבי אנוש הוא העבודה האישית עם מנהלים ועובדים. בעצם עסקתי בסוג של אימון אישי לפני שידעתי מזה בדיוק אימון. סייעתי לעובדים ומנהלים בתחומים שונים, ובעיקר בנושא הקריירה – קידום הקריירה שלהם, מסלולי קריירה ועוד. הקשבתי להם רבות, וניסיתי לסייע להם להגדיר בעצמם לאן רוצים להגיע, ומהם הפערים בין היכולות והמיומנויות שלהם באותה נקודת זמן אל מול אלו הנדרשים לתפקיד הרצוי. הגדרנו יחד את השלבים בדרך לתפקיד החדש וכן גבשנו תוכנית הפעולה מתאימה כדי להגיע לתפקיד הנחשק.

עם הזמן התוודעתי לאימון האישי, בתחילה לא אהבתי את הגישה, שכן ממה ששמעתי עוסקים באימון כל הזמן בהגדרת מטרות של עשייה, עשייה, עשייה וצעידה מהירה ונחושה להגשמתם. הפריע לי שלא מדברים על האיך, על הדרך להשגת מטרות, על דברים מסביב, לדוגמא אם עוסקים באימון לקידום מטרות בתחום הקריירה, מדוע לא מדברים גם על החיים  שמסביב  לקריירה, על השפעת הצלחה או אי הצלחה בקריירה על תחומי חיים נוספים כמו משפחה, הורות וכד'.

לימודי אימון

לאחר זמן מה התוודעתי לבי"ס חדש לאימון שנפתח בארץ, שלוחה של בי"ס בינלאומי – SUN, בעל גישה

יחודית לאימון.  בין היתר, ייחודיות הגישה היא שתוכנית אימון כוללת  הגדרת מטרות לא רק של עשייה, אלא גם . הבנתי שמדובר בגישה מערכתית יותר, הרואה את האדם כמכלול שלם, ושמה דגש,(wellbeingשל הוויה (

על הקשר בין תחומי החיים השונים וההשפעה שיש לתחום חיים אחד על משנהו.

החלטתי שבמקום כזה אני רוצה ללמוד אימון.  הבנתי שלימודים אלו יכולים לחזק את המיומנויות שלי  ולהרחיבן כך שאוכל לסייע יותר למנהלים ועובדים בדרך אימונית מקצועית.

התחלתי ללמוד מיומנויות אימון והמשכתי לקורס מלא להכשרת מאמנים. מצאתי גישה שמתחברת מאוד לתפיסת עולמי, ומשתלבת עם דברים נוספים שלמדתי ושאני משתמשת בהם בעבודה: תפיסת העולם הגישורית ותפיסת העולם הבודהיסטית.

מאמנת קריירה

כיום אני מאמנת קריירה פנים ארגונית, מבצעת תהליך אימון בנושאי קריירה לעובדים ומנהלים. משתמשת בכלים ישנים וחדשים לביצוע תהליכי אימון מסודרים.  בנוסף אני מאמנת גם אנשים מחוץ לארגון, גם כן בנושאי קריירה – אנשים שנמצאים בצומת דרכים בתחום הקריירה, אנשים שרוצים להתקדם ומרגישים תקועים, כאלו המתלבטים לגבי פתיחת עסק עצמאי ועוד.

המעבר שלי ממנהלת משאבי אנוש למאמנת קריירה היה מעבר טבעי, שאיפשר לי לשלב את הכלים והמיומנויות שלי כמנהלת משאבי אנוש עם המיומנויות החדשות שלמדתי בקורס האימון.

כיום, תהליכי אימון קריירה הם בעיני הדרך הטובה ביותר לסייע לעובדים ומנהלים לפתח את הקריירה שלהם, לעשות שינויים ולהוציא מעצמם את המיטב למען עצמם ולמען הארגון בו הם עובדים.

 


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden