זורעים בהווה ורואים פירות בעתיד

להביט פנימה כדי לצאת החוצה – זמן לאימון אישי, אפשר גם בסקייפ

 

מילים רבות זורמות בימים אלו ברשתות, הנחיות ומסרים שמעודדים אותנו להתכנס פנימה, לעצור, להאט.  הקולות המוכרים, אלו שבחוץ, ההרגלים, הקצב המהיר, נחלשים בהדרגה.

זה מבלבל וחדש, זה כמו להאזין לשני סגנונות מוסיקליים שונים מאוד – בו זמנית.

ואכן זה זמן להאט, אך לא לעצור, זה זמן להשקיע ב'תשתיות' של עצמנו – בגוף ובנשמה. זמן להגדיר מטרות חדשות, המותאמות למציאות הנוכחית הזמנית, מתוך ידיעה שהשקעה נכונה בהווה נותנת את פירותיה בעתיד. זה כמו לזרוע זרעים בעונה הנכונה, להשקות ולדשן, ומדי יום להמשיך לראות את אותה האדמה, עד שפתאום יום אחד מגלים בהתרגשות שמשהו צמח מתוכה!

תהליך המשלב אימון אישי ו NLP

אימון אישי (קואצ'ינג) ו NLP אלו גישות בעלות מאפיינים מהותיים דומים, כאשר לכל גישה גוון ייחודי משלה.

נקודת המוצא שלהן היא לדבר ראשית על שאיפות ומטרות – לאן רוצים להגיע בזכות התהליך?  במקום – מה הבעיה כרגע?  הסיבה שכך מתחילים, נובעת מזה שעל בעיות אפשר לדבר הרבה… ואם מתחילים משם, יש סיכוי שנשאר שם לא מעט זמן… הזמן הוא משאב יקר ולכן חשוב להשתמש בו בצורה יעילה.  נכון שצריך לדבר על בעיות, אך חשוב לעשות זאת אל מול המטרות שהגדרנו.   לאחר שיש מטרות ברורות לתהליך, מזהים ראשית את היכולות שלנו, החוזקות והמשאבים האישיים הקיימים, הרלוונטיים להגשמתן.  מתחילים מלהזכיר לעצמנו את היכולות והכוחות שיש לנו, מאחר ולרוב מגיעים לתהליכים כאלו עם תחושות ומחשבות בעיקר על החולשות שלנו. עצם ההיזכרות בכישורים ובמשאבים הפנימיים משפרת את ההרגשה.  בנוסף, זה מאפשר לנו בהמשך לגעת ביתר קלות במה שחסר ולעבוד על מה שנדרש לפתח ולחזק.

מה שמכוונים אליו גדל – בסיס הגישות האימוניות

שתי הגישות מבוססות על התפיסה שמה שאנו מכוונים אליו את הזרקור נראה אותו יותר והוא גם יגדל בהדרגה. מכירים את זה שכשמחפשים לקנות אוטו משומש העיניים שלנו מזהות מיד בכביש רכבים עם מודעה למכירה? ואחרי שקנינו אוטו פתאום הפסקנו לראות רכבים למכירה?  אז אם זה כך, בואו נכוון למה שאנו רוצים שיהיה – למטרות ולשאיפות, ליכולות ולחוזקות שלנו.

להתבונן פנימה בעזרת ה NLP ליישם בעזרת האימון

לפי ה NLP ניתן להגשים מטרות ולחולל שינויים שיתקיימו לאורך זמן, דרך יצירת שיתוף פעולה וסנכרון בין המודע והתת מודע שלנו.  המודע משמיע לרוב את הקולות החיצוניים – מה שמקובל, מצופה ונחשב בעיני הסביבה, התת מודע משמיע את הקולות הפנימיים, את מה שמתאים ורצוי לי באמת, וזה כמובן משתנה לאורך תקופות החיים.  לפעמים הקולות הרועשים בחוץ מקשים לשמוע את הקול הפנימי שהושתק, לעיתים שני הקולות נשמעים אך הם סותרים, ומשם צומחים קשיים.  האימון נותן כלים יישומיים לגשר ולחבר בין השניים ולקדם בצורה מעשית את מה שאנו בוחרים בו.

אז כעת, כשהגעת לכאן, אפשר בקלות לעבור לקרוא דברים נוספים ברשת, להתעדכן בקבוצות הווטסאפ השונות ולהמשיך לכוון את הזרקור למגבלות התקופה, לפחדים ולתסכולים, ואפשר גם לעצור ולבחור להתבונן פנימה כדי לצאת בטוב יותר החוצה, כשהתקופה הנוכחית תהיה מאחורינו.

ניתן להתקשר 054-7299615, לשלוח ווטסאפ או למלא פרטים מטה ואחזור אליך בהקדם

אפשר להיפגש בסקייפ או פנים אל פנים במרחק המותר – בהתאם למה שמתאים לך בימים אלו


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden