אימון אישי למטופלות פריון

ישנם מצבים שונים בחיים המלווים בקושי ובכאב. ישנם מצבים בחיים שבהם תמיכה היא דבר חשוב, כמעט כמו אוויר לנשימה. אישה שעוברת טיפולי פריון, למשל, חווה תקופה מאוד לא פשוטה, בלשון המעטה. בתקופה זו – הרצופה אי נוחות, קושי פיסי ולרוב גם תקוות וכן אכזבות – כדאי מאוד להכיר את האפשרות לקבל סיוע באמצעות אימון אישי למטופלות פריון.

בשורות הבאות נבין למה חשוב לפנות למאמן או מאמנת (ולרוב ההעדפה היא למאמנת) בעלי ניסיון, בפרט בהיבט של טיפולי פריון. בנוסף, נבין את היתרונות שבשיטה ומה ההבדל בינה לבין טיפול פסיכולוגי ארוך טווח.

מתקדמים בקצב הנכון

שיטת האימון האישי, שפותחה בכדי לתת מענה למקרים שונים של קשיים, מצוקות ותחושה של חוסר מימוש, יכולה לעזור במגוון רחב של תחומי חיים. בדומה לרפואה, שבה ישנם מומחים שונים לתחומי רפואה שונים, גם מאמנים אישיים רבים בוחרים להתמחות בהיבטים ממוקדים, שיש להם בהם עניין מיוחד.

מכיוון שנשים שעוברות טיפולי פוריות מתמודדות עם חוויות אישיות ואינטימיות ייחודיות, ועם קשיים ייחודיים, יש חשיבות רבה לקבלת תמיכה ממי שמתמחה בתהליך של אימון אישי למטופלות פריון. בפרט, כדאי לפנות לאנשי מקצוע בתחום בעלי ניסיון על מנת להבטיח שהאימון יתקדם בקצב נכון ויישא פירות.

דומה אך שונה

חשוב להבין שלמרות שיש הרבה מן המשותף בנשים שעוברות טיפולי פריון, יש גם הרבה מן השונה בכל אחת ואחת. בתהליך האימון, לרבות זה שניתן לנשים השואפות בכל מאודן לאחוז בתינוק משלהן, מתחילים את הדרך בהיכרות עם המתאמנת. לא מדובר על דיון עמוק וארוך, שיכול להימשך על פי שיטות פסיכולוגיות שונות לאורך חודשים ושנים. כאן, התהליך מהיר יותר, כאשר לא רוצים לעבור טיפול לשם הטיפול כי אם להבין "מאין באים ולאן בדיוק רוצים להגיע".

בין היתר, אימון אישי למטופלות פריון:

  • יגע בנקודות החשובות של כמיהה לילד.
  • יגע בקשיים (אם יש כאלה) בתחושה של פגיעה בנשיות, קינאה באחרות, "למה זה מגיע לי".
  • במידת הצורך, תהיה התייחסות לטיפולים ה"טכניים" ה"קרים" מבחינה רפואית, חוסר אמפתיה וראיה של האישה כ"פציינט" ולא כאדם שלם.

חשוב להבין שאצל כל מתאמנת יהיו היבטים שונים שכן כל אחת היא עולם ומלואו. כל אחת מצפה להגיע למטרה אחת תוך כדי התהליך. לכל אחת יש קשיים בוורסיה שונה, כל אחת מתמודדת איתם אחרת והייתה רוצה לקדם היבט שונה.

לעיתים, התהליך ייגע בכלל בקשר הזוגי, שגם לו יש משמעות רבה תוך כדי טיפולי הפוריות. ניתן לבחון קשיי תקשורת, פגיעה באינטימיות, רצון לשפר את היכולת לחלוק ולשתף. בסיכומו של דבר, הבחירה בתהליך אימוני, עם מאמן או מאמנת מנוסים, יוכל לסייע לעבור את התקופה הלא פשוטה הזאת בראש מורם, עם התמודדות אמיתית ויכולת ליצור שינוי פנימי של ממש, שמקרין גם החוצה.


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden