אימון אישי בצפון

לאורך כל ההיסטוריה אנשים פנו לייעוץ ולעזרה לגורמים שונים, לגבי היבטים שונים של החיים, הרגשות, התפקוד. בשנים האחרונות התפתחה מאוד הדיסציפלינה של קבלת סיוע מודרך על ידי מאמנים אישיים, בשיטת האימון האישי. שיטה זו, שנקלטה בהצלחה גם בישראל, מאפשרת לקבל מענה מותאם, למגוון רחב של בעיות.

לתושבי הצפון, שמרגישים שמשהו בחיים חסר או שהיבט כלשהו תקוע או לא פועל כמו שהיו רוצים, פתוחה הדרך לעבור שינוי באמצעות אימון אישי בצפון. לפני שנדגים למי התהליך הזה יכול להתאים נספר ראשית לכל שלא מדובר על טיפול פסיכולוגי, שיכול להימשך שנים. גם לא מדובר על שיטה ערטילאית כי אם על דרך בדוקה שמבוססת על כלים, מחקרים והצלחות מוחשיות.

למצוא את הדרך שלך

לפני שיוצרים קשר עם מאמן או מאמנת אישית כדאי להבין את העיקרון הבסיסי שעל פיו נבנה התהליך האימוני. התהליך הזה אינו מוכתב באופן אחיד לכולם כי אם מבוסס על אבחנות של מצבו של המתאמן, כפי שהוא תופס אותו וכפי שהדברים משתקפים בפגישות הראשונות שבין מאמן למתאמן. לאחר מכן מגדירים מטרה חשובה ומרכזית ובונים תוכנית יישומית להשגתה.

נציין שאין כאן מטרה לקלף שכבות של תת מודע או זיכרונות מודחקים אלא להבין מהן המטרות, השאיפות החלומות. בתהליך מבינים אילו דברים חשובים יותר בחיים ואילו פחות וגם – מה יכול להוביל להצלחה, מהי המוטיבציה להצליח (בכל דבר שאותו רוצים לשנות או לשפר).

שיווק עצמי ותקשורת בין אישית

לאחר שראינו את התמצית של אימון אישי, נרחיב מעט יותר על מקרים מהחיים, שבהם אימון אישי בצפון יכול לעזור.

מתאמנים רבים שהצליחו ליצור מהפך בחייהם עשו זאת לאחר שחוו לאורך שנים קשיים בשיווק העצמי ובתקשורת בין אישית. במילים אחרות, התהליך האימוני יכול מאוד להתאים לאנשים שמתקשים לבטא את עצמם, כאלה שחווים מציאות של מריבות בלתי פוסקות עם אנשים אחרים או לחילופין כאלה שתופסים את עצמם כמופנמים.

מופנמות, הסתגרות או קושי לנהל תקשורת ממוקדת ורגועה אינם מנותקים מהמציאות. אימון בהקשרים אלה יכול:

  • לסייע לאנשים למצוא עבודה ביתר קלות ולהחזיק בה לאורך זמן.
  • לסייע בתקשורת פחות אימפולסיבית ויותר אסרטיבית.
  • לסייע לאנשים להרחיב מעגל חברתי, להפסיק תחושה של בידוד או בדידות.
  • לסייע בשיפור תקשורת זוגית, להקטין חיכוכים ועוד.

כל מטרה כשרה לאימון

חשוב להבהיר שפנייה אל מאמן או מאמנת אישית בצפון יכולים לסייע לא רק כאשר רוצים לשפר תקשורת בין אישית, כאשר רוצים להיות מסוגלים לעמוד בפני הבוס ולבקש העלאה או כאשר רוצים לנהל בקלות רבה יותר שיחות חולין. אנשים שונים יכולים להפיק תועלות שונות ובהן, בין היתר:

  • קידום היכולת לקיים מערכת יחסים זוגית, עם פחות שיפוטיות ויותר פתיחות.
  • התמודדות עם תחושה של חוסר תכלית, עייפות או שעמום כלליים מהחיים.
  • רצון לקדם מטרה ספציפית כגון הורדה במשקל, התמודדות עם פזרנות יתר או קמצנות, הערכה עצמית נמוכה ועוד.

מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden