איך יוצאים מתחושת תקיעות

תחושת תקיעות היא מצב די נפוץ בחברה, אנשים רבים מרגישים תקיעות בשלבים שונים בחייהם. יש כאלה המרגישים כך תקופות קצרות בחייהם ויש כאלה המרגישים כך באופן קבוע כמעט כל חייהם.

תחושת תקיעות

תקיעות היא מצב בו אתם חוזרים על מצבים וטעויות מסוימות שוב ושוב או לחלופין מצב בו אינכם מצליחים לגייס אנרגיה להילחם על היעדים והמטרות שלכם בחיים, מצב זה עלול לגרום לכם לאומללות. כשאתם מגיעים להחלטה שאתם רוצים לעשות שינוי יש לכם הרגשה כאילו אתם משותקים ולא יכולים לבצע את אותו שינוי. לא לריק אמר איינשטיין – "אי שפיות היא לעשות את אותו דבר פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות שונות". במצבים אילו תוכלו להיעזר בתהליך אימון אישי.

תחומי החיים שבהם לרוב מרגישים תקועים

אפשר להרגיש תקועים בתחום אחד או יותר – בעבודה, בזוגיות, ברצון לפתוח עסק, במציאת זוגיות, ברצון לעבור דירה ועוד. למשל אם אתם נמצאים בזוגיות לא טובה מספר שנים ואתם חושבים להיפרד, אך אתם לא מסוגלים לבצע שינוי, ולכן אתם נשארים "בגלל נוחות מסוימת" או בגלל "הרגל". מצב זה יכול לגרום לכם לתסכול ואומללות.

החיים באומללות

המצב בו אתם מרגישים תקועים יכול לגרום לשנאה עצמית ולפגיעה משמעותית בדימוי העצמי. ישנם אנשים החיים בתחושת אומללות שנים על גבי שנים וממשיכים לחיות בשנאה ובהרס עצמי ולא יודעים איך לצאת מזה. אצל רובם מתפתחת נטייה להאשים את הסביבה, או את עצמם ולצפות שדברים יפתרו מעצמם או למישהו שיגאל אותם.

מהיכן זה מגיע?

לעיתים, עוד מילדות, אחת הנורמות המשפחתיות היא – לתת תשומת לב לתכונות שליליות ופחות לתכונות חיוביות, מתוך אמונה שאם יחמיאו על דברים חיוביים, ילדים לא יתאמצו להגיע לשלמות. אך, בסופו של דבר זה לא באמת מועיל ומעצים אותנו כבני אדם וגורם לנו להתמקד בדברים שליליים במקום בחיוביים.

הרגשת ההקלה כבר בהחלטה לגשת לאימון אישי

ההחלטה עצמה לגשת למאמנת אישית ליציאה מתחושת התקיעות, מהווה את תחילת הדרך ליציאה מתחושה לא נעימה זו. עצם העובדה שאתם מודעים לכך שישנה בעיה ומעוניינים לטפל בה, תעזור לכם לצאת ממצב זה בפחות קושי וכבר תרגישו הקלה מסוימת.

איך עובד התהליך?

מאמנת אישית אשר הוכשרה לתפקיד זה, תלווה אתכם באופן אישי מתחילת התהליך ועד סופו, תוך כדי מיקוד בפתירת בעיית תחושת התקיעות. היא תטווה אתכם את הדרך הנכונה ביותר בהתאמה אישית לכל סיטואציה. חשוב לבחור במאמנת אישית אשר תרגישו כימיה איתה כבר במפגש הראשון, הרגשה נינוחה לשתף פעולה.

 


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden