איך אימון אישי יכול לעזור לי

איך אימון אישי יכול לעזור לי?

תהליך אימון יכול לסייע לקידום מגוון רחב של מטרות. אם אתה מרגיש שאתה חי בעומסים קיצוניים ואתה לא מספיק להגיע לכל הדברים החשובים לך, אם את מרגישה לא מספיק טוב עם האימהות שלך ובפרט ביחס לתקשורת עם ילדך המתבגר, אם יש לך חלום לעזוב את העבודה ולפתוח קליניקה פרטית, אם אתה רוצה לעשות שינוי בחיים, או פשוט להרגיש שביעות רצון גבוהה יותר בחיי היום יום – ניתן להגדיר כל אחד מדברים הללו כמטרות אימוניות ולצאת לדרך לתוכנית אימון בהנחייה של מאמן אישי.

פסקי זמן לעצמי

פגישות האימון לכשעצמן מיצרות פסקי זמן חשובים בחיים –  עצם העצירה באמצע היום לטובת פגישת אימון, משמעותה בחירה להקדיש פרק זמן ותשומת לב מלאה לאדם יקר ביותר – לעצמך. האימון מייצר מסגרת תומכת, מכילה ומאתגרת שמסייעת לך לתרגם את החלומות והיעדים לתוכניות פעולה המותאמות לאורך החיים שלך, תוך תשומת לב לweblling שלך.

ליווי והנחיה של המאמן

לא מעט פעמים בחיים אנו מנסים בכוחות עצמנו לקדם דברים שחשובים לנו, ונתקלים לא אחת בקשיים או בנסיבות שמסיחות את דעתנו מהנתיב בו בחרנו. כל אלו גורמים לנו לעיתים לוותר לעצמנו ביחס למאמץ הנדרש לקידום המטרות שלנו. הליווי של המאמן והמחויבות  שלו כמנחה התהליך היא לא לוותר לך ולא לוותר עליך… ולעזור לך להסיט מהדרך מכשולים שעשויים להפריע.

הלמידה באימון

תועלת נוספת מתהליך האימון הוא הלמידה שמתרחשת בדרך להשגת המטרות. בתחילת כל מפגש אימון בוחנים במשותף את סטטוס ביצוע המשימות שלקח על עצמו המתאמן במפגש האחרון. הבנה של הדברים שסייעו לו להשלים משימות כמו גם זיהוי הדברים שהפכו חשובים יותר ומנעו ממנו להשלים חלק מהמשימות, מאפשרים לתרגם את התובנות לקווים מנחים לחיים. אלו מאפשרים למתאמן לסיים את תהליך האימון עם סט של כלים ויכולות משופרות, שיאפשרו לו לקדם בעתיד מטרות נוספות באופן עצמאי וללא תלות במאמן.

אז מה בעצם אנו מקבלים באימון?

אוסף של דברים חשובים המסייעים לנו להגדיר מטרות שאנו רוצים להשיג ולפעול בעקביות להשגתם:

  • איש מקצוע שמלווה אותך באופן אישי וצמוד.
  • יכולת עבודה בו זמנית על קידום מגוון מטרות במספר תחומי חיים.
  • כלים אימוניים שמסייעים בתהליך ושמישים גם לאחרי האימון.
  • למידה והעמקת מודעות מתהליך השגת המטרות.
  • תשומת לב להיבטים של עשייה ולהיבטים של הוויה (wellbeing).
  • תהליך מערכתי המסתכל עלינו כעל אדם שלם.

תהליך אימון נותן לנו הזדמנות לשים את עצמנו ואת מהוויינו במרכז הבמה, באופן שמגביר את הסיכוי להגשמת המטרותוהחלומות שלנו.


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden