אימון אישי למציאת זוגיות במגזר הדתי

רווקות מאוחרת היא תופעה שהייתה קיימת מאז ומתמיד. תמיד היו אנשים שחיפשו זוגיות לאורך שנים והגיעו לגיל מבוגר יחסית ללא בן/בת זוג. אך בעבר היה מדובר בתופעה מינורית יחסית, בעוד היום מדובר בתופעה חברתית נפוצה מאוד. הרווקות המאוחרת אפיינה בעבר בעיקר אנשים חילונים, אך בעשור האחרון, היא הלכה והתפשטה גם למגזר הדתי. בקרב האוכלוסיה הדתית, רווקות מאוחרת היא תופעה מדאיגה. גיל הנישואים בעולם הדתי היה מאז ומתמיד נמוך מהממוצע ועולם השידוכים התפרנס ממציאת זיווגים ממש מגיל הנעורים. בחורות דתיות היו מתחתנות כבר בגיל 18 או אפילו מוקדם יותר וגם לא מעט מהבחורים. זוגיות במגזר הדתי אמורה להוביל לחתונה בכל מקרה, בעבר לא היה נהוג אפילו לבלות כמה חודשים ביחד לפני הנישואים. כחלק ממגמה כוללת בחברה הדתית-לאומית, של ליברליות גדולה יותר וחשיפה גבוהה לעולם החילוני, הרבה מאוד נשים וגברים דתיים מוצאים את עצמם לא נשואים היום גם בסביבות גיל 30.

הסיבות לכך הן רבות- הרצון ללמוד ולהתפתח מקצועית לפני החתונה, הרצון להתבסס כלכלית וכמובן השפעות הסביבה החילונית שנטמעות בתוך העולם הדתי המתון. תהיה הסיבה אשר תהיה, הרבה רווקים, ובעיקר רווקות דתיות מתחילים להילחץ בשלב מסוים. כאשר המשפחה מתחילה להציק, כאשר כל החברים מסביב כבר התחתנו, ומתחילים לגשש את דרכם בעולם של הכרויות לדתיים. תרבות השידוכים במגזר הדתי כבר פחות נפוצה היום וחלק גדול מהרווקים מחפשים זוגיות דווקא דרך אתרי הכרויות לדתיים.

אימון אישי למציאת זוגיות

לא מעט רווקים בחברה הדתית מוצאים את עצמם מתוסכלים בשלב מסוים, כאשר הם כבר מייחלים לנישואים וטרם מצאו זיווג מתאים. אחת מהדרכים להתמודד עם התסכול ולהיכנס למצב של עשיה שתקדם את התהליך היא פניה לאימון בתחום הזוגיות.

הבסיס של כל אימון להצלחה בהכרויות היא פיתוח רמה גבוהה של מוטיבציה ואמונה ביכולת להצליח. הרבה אנשים מתקשים לשמור על מוטיבציה גבוהה בכוחות עצמם ולכן אימון אישי יכול מאוד לעזור להם. הלחץ הרי משתק לפעמים ובמקום לשקוע במרה שחורה על חוסר ההצלחה, כדאי לפנות למי שיכול לנתב ולתעל את הרגשות העזים למקומות נכונים, שיכולים לקדם את התהליך.

בכל עולם ההכרויות ובטח בתחום של הכרויות לדתיים, הדבר החשוב ביותר הוא להיות אקטיבי ויוזם, על אף כל הקשיים. אימון אישי מוצלח יכול לשקם את הביטחון העצמי של מי שנכווה בדרך למציאת זיווג ולהוביל אותו למקום של עשיה וחתירה אל המטרה. כמובן שאימון למציאת זוגיות חייב להיות מותאם אישית לכל מתאמן. אין ספק שסוד ההצלחה נעוץ קודם כל ביכולת להאמין בהצלחה ובשמירה על רמת מוטיבציה גבוהה.

 

כמאמנת אישית למציאת זוגיות אסייע לכם בתחומים הבאים:

  • התמודדות עם מחסומים רגשיים
  • דימוי עצמי – שיפור התפיסה העצמית כאדם הראוי לאהבה
  • הצבת יעדים והגדרת מטרות בזוגיות
  • אסרטיביות במערכת יחסים
  • חידוד מיומנויות תקשורת בינאישית
0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden