צמיחה אישית מקצועית

צומחת בגלים;

וכטבעם של הגלים, כך גם אני, נמצאת בתנועה, פעם למעלה, פעם למטה, פעם גל גבוה, פעם גל מתון, כל תנועה כזו היא הזדמנות ללמידה נוספת;

לעיתים גל גדול שוטף את שדה הראיה, לעיתים גלים קטנטנים מאפשרים ראות ברורה וצלולה – בהירות לגבי הכיוון והדרך.

 

התפתחות אישית ומקצועית באמצעות למידה

חשוב לי להמשיך להתפתח אישית ומקצועית למען עצמי ולמען הסובבים אותי, עבור האנשים הבוחרים לצעוד יחד איתי פרק זמן משותף על מנת להגשים מטרה שחשובה להם – כאלו הבוחרים בדרך האימון האישי ובי כמאמנת; חשוב לי להיות אשת מקצוע טובה, אשר מעמיקה ומרחיבה עם השנים את הידע והניסיון שלה, על מנת להעניק את המיטב לאנשים המעוניינים לקבל, כאלו הרוצים לצמוח ולהיות בתנועה מעלה.

בסיום הטקסט שכתבתי בזמנו תחת הלשונית "קצת עלי", מופיע המשפט: "גישור, בודהיזם, אימון – שלושה עולמות תוכן, שעבורי כל אחד מהם הוא עולם ומלואו ושלושתם ביחד הם שלם אחד גדול – שעוזר לחיות את החיים."  כעת מוסיפה עולם תוכן רביעי, עולם ה N.L.P –. זוהי דרך, שפה, שיטה, המסייעת לאנשים להתקדם אל עבר הגשמת מטרותיהם.  התכלית דומה לאימון, הייחודיות של דרך זו היא קיום תקשורת עם התת מודע ושימוש בדמיון מודרך.

למה לתקשר עם התת מודע?  שאלתי בתחילת הלימודים.. התודעה שלנו נחלקת לשני חלקים לא שווים: המודע והתת מודע. השפעתו של התת-מודע על חיינו היא עצומה. ההערכה היא, שבסך הכל כ-3% מכוח העיבוד של המוח שלנו נעשה בחלק המודע שלו וכ-97% הם תהליכים לא מודעים של המערכות שלנו. מכאן ששיחה או שתיים עם התת מודע נראה שעשויות להיות מועילות לנו.. .

הגוף שלנו מבצע הרבה פעולות בצורה לא מודעת (לדוגמא עיכול אוכל, נשימה, ריפוי טבעי של פצע..). באופן דומה גם תהליכים רגשיים רבים מעובדים מבלי שנהיה מודעים לכך.

כדי שנצליח להתקדם וליצור שינויים אמיתיים בחיינו חשוב שהמודע והתת מודע ישתפו פעולה.

שינויים בתעסוקה – הזדמנות נוספת להתפתחות

חשוב לי להיות בתנועה, להכיר עולמות שונים של ארגונים, סקטורים ותעשיות שונות, מנהלים ועובדים בעלי מקצועות שונים. כל אלו תורמים לצמיחתי כאדם וכאשת מקצוע. אחת לכמה שנים בוחרת ליצור שינוי במקום עבודתי. בשנים האחרונות משלבת בין עבודה עצמאית כמאמנת אישית ועבודה כשכירה בתחומי משאבי אנוש – שילוב שתורם באופן הדדי לשני העיסוקים.  בוחנת אחת לתקופה האם המקום הנוכחי נכון עבורי, מה היה עד כה  והאם הגיע הזמן לתנועה כלשהי בתחום התעסוקה. ישנן דרכים שונות להתפתחות וצמיחה בתחום הקריירה, ישנם אנשים הבוחרים להיות לאורך זמן באותו המקום, הארגון, המסגרת, ובתוך אלו להעמיק הניסיון ונקודות המבט, ישנם כאלו, שאוהבים את התנועה, ובוחרים אחת לכמה זמן להיפרד ולנוע הלאה. אין נכון יותר או פחות, יש מה נכון לך.

תנועה, שינוי וצמיחה

שינויים ניתן לבצע בתחומי החיים השונים, שינוי יכול להיות גם מצב של הוויה. ניתן ליזום וליצור בעצמנו שינויים או להיכנס למצב של שינוי כתוצאה מנסיבות או גורמים חיצוניים לנו. כל סוג של שינוי משמעותו תזוזה כלשהי, תנועה, מעבר למקום אחר (פיזי, מחשבתי, תחושתי..). עבורי המילה תנועה היא משמעותית ורצויה, לנוע זה אומר לשנות נקודות מבט, זה אומר להרחיב אופקים, זה אומר פוטנציאל לצמיחה כתוצאה מהשינוי שהתנועה מחוללת.  במילה תנועה יש את המילה 'נעה' – מתארת אותי בצורה אקטיבית ונעימה – נעה ממקום למקום, במקצב נכון – לא ריצה מטורפת ולא הליכה איטית מידי בכדי לחולל שינוי. התנועה עצמה היא תוצר של היותי נעה, המכיל את האינטראקציה שלי עם עצמי ועם הסביבה, כזו שמאפשרת תנועה, ומביאה לשינוי.


מוזמנים ליצור קשר ולתאם פגישה

  • Hidden